יום הנישואים השלישי שלנו חל בנר שמיני של חנוכה.
את הבוקר למחרת התחלנו ב-country breakfast. ב-Monell's עומדות משפחות בתור לבראנץ' הדרומי הטיפוסי של יום ראשון אחרי הכנסייה- אחרי שהתיישבנו לשולחן הבנו למה מחכים. לשולחנות הארוכים מסבים ביחד 12 אנשים (אנחנו ישבנו ליד שתי משפחות שונות, לבנה ושחורה), ואוכלים (לטענתם לפחות) אוכל כמו אצל אמא: biscuits and gravy, pancakes, cheese grits, hash browns, ham, fried apples, fried chicken, com pudding, bacon, smokes sausage לצד מיץ תפוזים, קפה וריבות תוצרת בית. comfort food כהלכתו. אהבנו לראות שלכל הדרומיים, לבנים ושחורים, יש את אותה מסורת קולינארית, מסורת שכמו זו המוסיקלית- הם לוקחים מאוד ברצינות.
הארוחה סיפקה לנו את האנרגיה להמשיך למתחם הגדול של מלון ה-Opryland, שנראה כמו אחד המלונות מלאס וגאס בגודל ובהשקעה בפרטים. יש בו מסעדות, ברים, קניון ומתחם הופעות ואטרקציות (כמו פיסול בקרח ומופע רקדניות). קישוטי חג המולד כיסו את החללים באווירה מיוחדת, מלווים במוסיקה חגיגית (מבין מזמורי חג המולד, או ה- carols, זה חביב במיוחד). גם האורחים נכנסו לרוח החג- ילדים ומבוגרים לבושים באדום, עם כובעי מצנפת או סוודרים של סנטה.
כאן אפשר לראות את כל התמונות מנאשוויל.
אתנחתא היה מאוד קשה לבחור, כי כל הסופ"ש היה מוסיקלי. אז הנה אמילי ווסט, אחת מהכוכבות העולות, מופיעה ב-Opry (החדש), בשיר שגם אנחנו שמענו בהופעה. וכמובן שאי אפשר בלי אמילו האריס, שמשלבת בין קול מיוחד, פתיחות מוסיקלית וורסטיליות. היא עבדה עם כל הגדולים (רק כמה דוגמאות: בוב דילן, אלביס קוסטלו, גראם פרסונס, דולי פרטון, מארק קנופלר מה-Dire straits, ריאן אדאמס בשיר שכבר שמתי פה, oh my sweet carolina), זכתה בכל פרס אפשרי וממשיכה להופיע ולהקליט. Emily West- Blue Sky
Emmyou Harris- Sweet Old World
4 תגובות:
מעניין. מן התמונות מתקבל רושם של עיר משוכללת או מלאה בבנייני פאר או יפה או כל הנ"ל.
אני חושב שהפליאה שלי נובעת מן הרושם המוטעה ש: COUNTRY = אוהלים וצריפים.
אבא
נאשוויל אכן רחוקה מלהיות אוהלים וצריפים (מה שאתה מדמיין זה יותר עיירות דרומיות נחשלות בתחילת המאה ה-20, שגם מהן צמחו אמני קאונטרי, למשל דולי פרטון). הדאונטאון אמנם קטן למדי (בוודאי ביחס לאטלנטה), אבל יש בו כמה יצירות ארכיטקטוניות יפות, שמשתלבות היטב לצד בניינים היסטוריים ו-musical venues. יש גם רובע היסטורי (שם אכלנו בראנץ'), אחוזות מטעים (ביניהן גם ביתו של הנשיא לשעבר, אנדרו ג'קסון)... טוב, אני אעצור פה. :)
היי!
נראה שחגגתם את יום הנישואים כראוי :)
מזל טוב!!! כן ירבו!!!
חוץ מזה...אתם ממש מגניבים עם הגיטרות :)
מיטל
היי!
מה קורה עם השיפוצים?! הרבה זמן:)
מיטל
הוסף רשומת תגובה