יום חמישי, 14 בינואר 2010

שנה חדשה

בשבועות האחרונים אטלנטה עוברת גל קור שגם זקני העיר לא זוכרים (ובהשוואה לירושלים, אין ספק שפה יותר קר גם בלי גל קור ארקטי). שבוע שעבר היה הקר ביותר עד כה, הטמפרטורות בקושי גירדו את האפס (מלמטה) ביום. בערב חמישי ירד שלג, שאפילו תפס אבל לא הגיע ליותר מכמה סנטימטרים. בבוקר שישי היה כ"כ קר שהשלג לא נמס ואיפשר לנצ לצלם קצת.
החגים עברו בשקט, היה נחמד להרגיש אווירת חג שלא קשורה אלינו ולהנות מימי חופש סתם ככה. נסענו לאאוטלט החביב עלינו לקצת שופינג בהנחות לא רעות (יש הנחות לפני הכריסטמס ואחרי הכריסטמס, מה שמחזק את הטענה שתמיד יש פה איזשהו סייל). בערב ראש השנה האזרחית הרמנו כוסית שמפניה אצל איריס ואורי עם עוד כמה חברים.
בחג המולד הלכנו לסרט Avatar, ונראה שפגשנו שם את כל אטלנטה. חיפשנו חנייה מעל 2 דקות! ומדובר פה באמריקה, מה שהופך את הסצינה למאוד-מאוד חריגה. הסרט עצמו הוא מרהיב ויזואלית. אבל... שעתיים וחצי של "דמויות חד-ממדיות וקלישאות של פוליטיקלי קורט, ואף לא תפנית עלילתית מפתיעה אחת" (ציטוט של מבקר הקולנוע ג'ון נולטה שמה לעשות, קולע בול). קשה להחזיק סרט שלם על חדשנות טכנולוגית ואפקטים. מה עם קצת עלילה, משחק, דמויות מתפתחות או הומור עצמי? ועדיין כדאי לראות את הסרט בתלת מימד ולנסות לשים בצד את הביקורת לשעתיים ומשהו.
השבוע קישטנו את האוטו בזה. סמל הדג (שמצביע על אמונתו החזקה של הנהג בישו) מופיע פה על הרבה מכוניות, ובאינטרנט מצאנו איזה משהו שהולם אותנו יותר. אחד מהשכנים היהודים שלנו שם על הרכב שלו את הגפיטלטע פיש...
ואם בענייני גי'זס עסקינן, אין שיר יותר מתאים מזה, מה גם שהביצוע מתקשר לרשומה הקודמת על נאשוויל.

Johnny Cash- Personal Jesus

6 תגובות:

מיטל אמר/ה...

היי!
ברוכים השבים :)
אני מקוה שאתם שורדים את הקור,פה ממש חם...ממש קיץ...החורף לא רוצה להתחיל...
גם המחירים לא רוצים לרדת :) איפה המבצעים אצלנו?! מקנאה:)

אנונימי אמר/ה...

אם יש משהו שמפריע לי בלגור בחו"ל (ולא תמצאו אותי אומרת את זה הרבה), זה הקור. אני לא הייתי שורדת בקור כזה, אין מצב.
אגב, התמונה של הרכב עם הנטיפים פשוט מעולה, וככה הייתי נראית אם הייתי שם עכשיו.
בררררררר...

טוב לשמוע שהתולים עוזרים לכם להתחמם :)

כיף לכם עם הסיילים, כאן אני עדיין לא רואה את זה קורה, הכל יקר כתמיד.

אסתי

נצ אמר/ה...

נראה כאילו לא הזיזו את הרכב חודשים כדי שהנטיפים יווצרו, אבל מדובר בכמה שעות בודדות - השלג מגג הרכב נמס בצהריים וישר קפא חזרה.
הנה עוד זוית :
http://lh3.ggpht.com/_OAq35YaP6g4/S0e1ueJGPWI/AAAAAAAAErE/R91Jwx3nXjM/s640/IMG_0971.JPG

רואי קדם אמר/ה...

האיש הזה מפזר מלח? נורא. בטורונטו כל המדרכות והכבישים מלאים מלח. זה מזהם את מי התהום, ופוצע את רגלי הכלבים (חתולים, אם זה יותר מענין מישהו מהכותבים/קוראים, אין שם. קר להם מדי). עד כדי כך שראינו כלב הולך עם נעליים חמודות. לא גרביים לחימום כי אם סוליות גומי קטנות.

אנונימי אמר/ה...

אני לא מצליחה להגיע לתמונה :(

נצ אמר/ה...

1. הנה התמונה: ללחוץ כאן
2. כן, לא סתם מלח, אלא החומר שממיסים בבריכה. אחרי שנמס, כיסה את כל הכביש בכתמים לבנים. דווקא ליד העבודה פיזרו איזה חצץ עדין שהפך לאבק בינתיים