יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

קיץ אינסופי

נכון לעכשיו, המזגן החדש עובד כהלכה, אחרי סופ"ש בו הוא קצת גמגם.
מכיוון שבראשון אי אפשר היה לשבת בבית בכיף, הקלת החום נרשמה בגזרת Lake Lanier, הכנרת של אטלנטה- אופנועי ים, על האש, ערסים מקומיים (מקסיקניים. לא ידעתי שיש כאן כל-כך הרבה מהם. הדימיון לאלה מהכנרת: קבוצות גדולות, שלא לומר חמולות, עור שחום. השוני: שקטים יחסית ולא מאזינים בקולי קולות למוזיקה מזרחית).

הקלת חום נוספת בעזרת מילקשייק ב-Steak n' Shake, מסעדת פאסט פוד שמעוצבת כמו דיינר של פעם ומתגאה בעשרה טעמי מילקשיייק. שוקולד היה הבחירה המנצחת. שני מילקשייק בסופ"ש אחד and counting...
בקולנוע של השני דולר ראינו את הזבלון Iron Man 2. מעט מאוד אקשן, פשוט גרוע. בבית ראינו את החדש I love you Phillip Morris- סרט אינדי חביב מאוד (ושנוי במחלוקת עד כדי כך שההפצה המסחרית שלו בארה"ב נדחתה למועד לא ברור. עוד סיבה לראות).
השבוע התחלנו להנות מעץ התאנה של איריס ואורי. מה שמצולם היה יכול להיות hors d'ouvre לתפארת בכל מסעדה. בתפריט זה היה מופיע ככה: Chevre goat cheese lightly toasted on baguette accompanied by Iris's blushing fig and Alon's chopped liver delicacy.
פלצנות מעולם לא היתה טעימה כל-כך.
בפינת האתנחתא U2 מזכירים לנו מה לא כדאי לעשות בקיץ.

U2- Staring at the Sun

3 תגובות:

ג י ל אמר/ה...

הי,
תיקונים:
HORS D'OUVRE צ"ל HORS D'OEUVRE
לומר CHEVRE GOAT CHEESE זה כמו לומר רחוב דיזינגוף שטרסה.
בהקשר אחר- לא מסוכן להסטלבט כך על המזרן וה SPEEDBOATS טסות קרוב כל כך?
א ב א

עידית ונצ אמר/ה...

המממ, אני סמכתי על מורפיקס שיתן לי תרגום מהימן למתאבן. אז זהו - שלא. ועוד, ראינו את המילה שֶברה רק על סוג מסוים של גבינות עיזים, אז כך גם הסקנו.
או, כבר אמרנו שהאגם הוא הכנרת של אטלנטה? אמרנו. חוץ מזה, שאתה לא רואה 2 דברים בתמונה:
1. אני נמצא על החוף, 20 מטר או יותר מעידית. עם זום מלא, כל העומק של התמונה נעלם. הסירה בעצם רחוקה יותר.
2. עידית נמצאת בתחום של חבל עם מצופים, שלא נכנסו לתמונה.

נצ

שלומית אמר/ה...

נראה טוב האגם הזה... החום לא עובר מסך.

גם אנחנו בערנו פה בסופשבוע האחרון למעט הטבילות בבריכה של מלכיה (הקיבוץ של אסף).