יום שבת, 11 בספטמבר 2010

ב' ראש השנה

לכבוד ראש השנה הבא עלינו לטובה, הוצאתי מהבוידם סרט משפחתי מ-1983 (למען האמת, העברנו אותו ל-DVD לפני הנסיעה אבל לא יצא לי להגיע לעריכה).
בערב ראש השנה התארחנו אצל איריס ואורי. נצ הכין עוגת מוס דבש וטארט טאטן תפוחים (מהתפוחים שקנינו אחרי הראפטינג).
והנה קטע וידאו שצילמנו בארוחה. איריס ושמוליק מנסים להרביץ תורה בילדים, שנה שנייה ברציפות. מעניין לראות כאן את כל גישות שימור המסורת אצל הילדים דחוסות לחמש דקות.

תגובה 1:

מיטל אמר/ה...

הי לכם שם!

הסרטון המשפחתי ממש מגניב, איזו קטנה וחמודה את שם :)
והעוגות חבל"ז!!! ממש מגרות...
שיהיה לכם גמר חתימה טובה!
מיטל