לאחרונה שמענו על ה-Georgia Canoe Assosiation והוזמנו למפגש שלהם על ה-Chattahoochee. כבר מזמן רצינו לשוט בנהר, אבל זה לא מתאפשר לנו לבד (בעיית הרכב האחד. חייבים למצוא חברים-לשיט). שמים בהירים, רוח קרירה, נהר שקיבל קצת גשם לאחרונה- כל אלה הפכו את השיט למהנה למדי. מדהים כמה טבע יש כ"כ קרוב לבית (דיסקליימר: הנהר נחשב למזוהם מנהרות ג'ורג'יה, באופן טבעי כי הוא נמצא בתוך מטרופולין ענקי. אבל בעשרים השנה האחרונות מקפידים יותר).
כמובן שכל החברים באגודה הגיעו עם ציוד הולם, מביגוד ועד קיאקים קטנים ומאובזרים למופת. יש עוד לאן לשאוף. בינתיים אנחנו רוצים להספיק עוד כמה שיוטים לפני החורף.
לתמונות מהשיט
שיר מקסים ורגיש בפינת האתנחתא
כמובן שכל החברים באגודה הגיעו עם ציוד הולם, מביגוד ועד קיאקים קטנים ומאובזרים למופת. יש עוד לאן לשאוף. בינתיים אנחנו רוצים להספיק עוד כמה שיוטים לפני החורף.
לתמונות מהשיט
שיר מקסים ורגיש בפינת האתנחתא
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה