הסרטון שערכתי כאן הוא לסקרנים או ל"אוהבי הז'אנר בלבד". למעשה מה שמושך את תשומת הלב בסרטון, זה החלק הקולי של בירבורי הכרוז - באנגלית זה נשמע יותר טוב, נכון?!
קצת על הארגון של האירוע (שהמשיך גם ביום ראשון). הכל היה בחינם! מעבר לשעות הטיסה של כל המופיעים, היה חניון של לוקהיד-מרטין ליד שדה התעופה ועוד 2 חניונים אי שם בג'ורג'יה למי שבא מרחוק. לכל חניון הגיעו עשרות אוטובוסים שאספו את המוני האנשים עד לרחבת התערוכה. היו סדרנים, חיילים, שוטרים, מכשירי בידוק ותחנות ממוספרות. בין המטוסים על הקרקע הסתובבו מתנדבי חי"א להדרכה ועזרה. ההכנסה היחידה היתה מדוכני האוכל והמזכרות. רק סככות היו חסרות, כי הכובע לא עוזר כשמסתכלים למעלה כל הזמן. בהמשך מצאנו מקום מתחת לכנפי המטוסים החונים.
האם היה צריך להשליט סדר? ממש לא. התור בחניה מהאוטו עד לאוטובוס ארך כשעה והתעקל בין טורי המכוניות. שום בעיה לא נרשמה בזמן הזה, כשההמונים (מכל שכבות האוכלוסיה - זה בחינם, אמרנו?) עומדים בסדר מופתי ומתחילים לקשקש עם הסובבים (אחרי שזיהה עברית, התחיל לדבר איתנו בן של מיסיונרים נוצרים שפעלו בארץ 7 שנים). זה מזכיר לי קטע ידוע של השוואה בין איטלקים (הישראלים כנמשל) והארופאים האחרים בכל מיני תחומי התנהגות. למשל, משמאל הקטע של עמידה בתור.
אנחנו לא ממש ידענו לאן מגיעים, אבל מסתבר שלכל האחרים היה ברור שצריך להגיע עם כסאות מתקפלים. הם כבר מתורגלים היטב לאירועים כאלה.
לתמונות מהאירוע (ועוד תמונות מאוקטובר)
שאלת בונוס: מי יודע מה זה?
2 תגובות:
...שילמתם 1$ והדפסתם לכם DOG TAG
..הפעם אני ממש מקנא!
איך אתה לא מזהה שזה לא ספיטפייר אלא P51 MUSTANG ?
אם הייתם יודעים מה הם ה BLUE ANGELS הייתם דוחים כל ארוחה. באחריות.
עשו חיים.
א ב א
טוב, זה היה יותר מ1$, אבל ככה זה עם מזכרות. הנה, הכינו לנו במכונה אותנטית - לחץ כאן.
שם בכלל לא טרחתי להסתכל על לוחות ההסבר של המטוסים, אז פשוט החלטתי שזה ספיטפייר. כשאני מגדיל עכשיו את התמונה, באמת אני רואה שכתוב מוסטנג על הלוח. אבל אתה חייב להודות שזה נראה ממש דומה, אפילו כשהסתכלתי על תמונות אונליין של שניהם ביחד.
הוסף רשומת תגובה