יום שלישי, 4 בינואר 2011

ובינתיים באטלנטה

אני טסתי חזרה מישראל ישר אחרי הכריסטמס. מזל שהצלחתי להגיע הביתה בזמן (פחות או יותר), כי באותו יום השתוללו סופות שלגים בכל הדרום-מזרח, ודלתא ביטלה הרבה טיסות לאטלנטה וממנה. הטיסה מטורונטו יצאה באחור של כמעט שעתיים, אבל לפחות יצאה. המזוודה הגיעה שעה אחרי הנחיתה ולמקום אחר מזה המיועד, אבל לפחות הגיעה. כמות האנשים שחזרו מסופ"ש משפחתי של חג וישבו/ישנו בשדה התעופה, חלקם הגדול ללא המזוודות (כי הם כבר שלחו אותן), שנאמר להם שיוכלו לטוס מאטלנטה רק בעוד שלושה ימים (במקרה הטוב), היתה בלתי נתפסת.

כשהגעתי הביתה, בשלג וברוח, מצאתי את התולים והבית במצב סביר.
מאז שחזרתי, אני קמה מוקדם ומספיקה לראות זריחות מהחלון. כנראה שיש קשר לזה שפה עוד לא ישנתי לבד (בארץ תמיד אפשר היה לסמוך על איזה צו מילואים בתיבת הדואר אחת לכמה חודשים).
הנה מדגם קטן עם מצלמת האייפון:
נסיים בפינת האתנחתא חלק 2- עוד שיר מההופעה של פראן הילי, לדעתי הכי טוב באלבום החדש

Fran healy - Anything

תגובה 1:

Noa אמר/ה...

מי שמר על התולים בזמן שהייתם בארץ?