יום שלישי, 18 בינואר 2011

עם שוך הסערה

אחרי שבוע בהסגר, בו היה צריך לשים לב לכל צעד שעושים מחוץ לבית ולכל נהיגה על הכביש המושלג-קפוא, חזרנו לשגרה. בשבת נסענו לאאוטלט וחידשנו קצת מלתחה. ביום ראשון נסענו לבקר את דרור וטלי והתינוקת שלהם, רוני, שנולדה כשהיינו בישראל. צהריים אכלנו באחת המסעדות הוייטנמיות ב- Buford Hwy (יחס האטריות-בשר נטה בהגזמה לכיוון האיטריות, אבל קיבלנו עודף מ-15 דולר).
כנראה שכולם יצאו מההסגר, כי ה- Farmer's Market מעולם לא היה כ"כ עמוס, בקושי שמנו יד על עגלה ובקושי מצאנו מקום חנייה (הלו, זה לא ישראל-בערב-חג פה).




מזמן לא כתבנו פה על סרט שראינו, ולאחרונה דווקא ראינו כמה משובחים (עונת האוסקרים בפתח). Greenberg הוא סרט אינדי לא מזיק, שעיקר ההנאה בו טמונה בבן סטילר, שסופסוף משחק היטב בסרט לא אידיוטי. A serious man מבית היוצר של האחים כהן שוב הוכיח שהם מבינים משהו בעשייה הקולנועית. הסרט נתן תחושה של "אלכס חולה אהבה" מעובד לאמריקאית - סצינות הזויות על יהודים בורגנים באמצע המאה שעברה. המערבון החדש שלהם אצלנו על הכוונת. The Social Network, או "האזרח קיין" של המאה ה-21, היה מעניין וסיפק קצת מאחורי הקלעים לאתר הכי פופולארי ברשת. Rabbit Hole ריגש; למישהו שם מגיע אוסקר. Black Swan הצליח להוציא אותנו משלוות רוחנו. סרט אפל שנובר עמוק בנפש האנושית (מהבמאי של "רקוויאם לחלום" - בהחלט לא לרכי לבב). נטלי פורטמן משחקת מעולה. The Town של בן אפלק היה סרט סביר, כשמתחשבים בזה שאפלק גם ביים ("I'll see you again, this side or the other").
בטלויזיה נפתחה עונת החורף, השבוע אמריקן איידול בפאנל חדש אולי יצליחו להחיות את הפורמט. לפני שנסענו לישראל הסתיימה העונה הראשונה של שתי סדרות טובות בכבלים, Boardwalk Empire של HBO ו- the Walking Dead של AMC. ואם כבר מדברים על מתים-חיים, צפינו גם בריאליטי של שרה פיילין, שעושה אותה אנושית להפליא. אמרנו שאם היא לא היתה כזו חשוכה בדעותיה (אין הרבה קיצוניים ממנה במפלגה הרפובליקנית בנוגע להפלות, אבולוציה, התחממות גלובלית, נשיאת נשק ושאר ירקות) אולי היינו שמחים לראות נשיאה כזו סימפטית. מה שבטוח, היא עושה חשק לנסוע לאלסקה.
הנה התשובה של קולדפליי למי שקורא תיגר על המדע

Coldplay - The Scientist

אין תגובות: