יום ראשון, 27 במרץ 2011

בלי מילים

נצ: אוקיי, עם קצת מילים... של אחרים.
כמה לינקים שמדברים בעד עצמם:
המובארקים.
   " ... אומרים לנו שאנחנו שוק חופשי, כמו באמריקה, כמו באירופה, אבל האמת מבצבצת. אנחנו רק סוללות קטנות שעובדות קשה מאוד ומדמיינות חופש כלכלי שאיננו... "
ובן כספית מחרה מחזיק אחריו

לכבוד פורים -
אוסף ההלכות לעם ישראל (של גיל סלוביק), למשל הקטע על המילואים מומלץ וגם זה שעל הקניות בסופר.

עם פרוץ האביב, החלו לבצבץ בדרכים כל אותן מכוניות שנמנמו בגראז'. למשל השבוע, עברנו ליד למבורגיני. מסביב, אפשר לראות את השיער המתבדר של נוסעי הקבריולה למינהן. מסכנים, בלחות והחום האטלנטאים, אפשר להנות מהגג המקופל בקושי שבוע בשנה.
מעניין שבין המכוניות האירופאיות כאן, חסרות לגמרי הצרפתיות. אין רנו ולא סיטרואן. האיטלקים מופיעים רק עם רכבי היוקרה/ספורט, כמו הלמבורגינים הבודדים והפרארי. אתמול ראיתי רולס-רויס. יש וולוו, בנטלי והרבה מאוד גרמניות. BMW, אאודי ומרצדס.
מצידי, לא היה לי אכפת לנסוע לעבודה עם כזה אוטו:
אגב, אומרים שבארה"ב אין חתולים שמסתובבים ברחובות. אני דווקא רואה הרבה, ושוקל לאמץ חתול נוסף למשפחה:

אין תגובות: