יום ראשון, 17 באפריל 2011

הזדמנות להחמיץ

בשבועות האחרונים טיילנו באדיקות, כל-כך כיף לראות ירוק בעיניים אחרי ארבעה חודשים חורפיים בכמעט הסגר. הירוק של האביב הוא ירוק זוהר שנראה כמעט לא אמיתי.
לפני 10 ימים טיילנו קצת ב-Chattahoochee National Recreation Area, פיסת שלווה ירוקה רבע שעה מהבית. פגשנו הרבה דייגים, שייטים ושהולכים-על-ארבע.

בשבת הזו נסענו לצפון ג'ורגי'ה לראות עצי תפוח ודובדבן בפריחה, קינחנו בשני מפלים ותצפית הררית יפה. את מטעי התפוח כבר ביקרנו בעונת הקטיף האחרונה.



את המפלים אנחנו מוצאים באתרים שממפים את כל מפלי ג'ורג'יה. הרשימה ארוכה, אבל הצלחנו לעבור על חלק גדול ממנה. לפעמים המפל נמצא ממש בצד הדרך, ולפעמים צריך לנסוע על דרך עפר בין ההרים.



כמה מפגשים מרגשים בדרכים...

אני אומר לעידית: "תראי איך המכונית הזו נראית כמו מ"בחזרה לעתיד", ובאמת, אחת מה"דלוריאן" הבודדות  שיוצרו עברה בשכונה שלנו.

הנה כלב גדול במכונית קטנה:











והנה כלב קטנטן:









מחירי העגבניות הרגילות מרקיעים שחקים, וכבר הגיעו למחיר העגבניות המשובחות יותר. אנחנו כמובן מנצלים את ההזדמנות להכין שקשוקה נהדרת בשלושה צבעים. החמצנו גם עגבניות ירוקות.

חג שמח מאיתנו והחתולים

ולסיום, הסחלב שקנינו לפני יותר משנה, התעורר לקראת הפסח. אפשר כמובן לקנות חדש שכבר פורח, אבל יש משהו מרגש בהשקעה שמניבה פירות, או פרחים במקרה הזה

אין תגובות: