יום ראשון, 15 בנובמבר 2009

שבוע יומהולדת

כמו שנצ כתב ברשומה הקודמת- קנינו כרטיסים לבון ג'ובי- 15 באפריל ב-Philips Arena (מעל 20,000 מקומות).
המכירה המוקדמת היתה קצת בלאגן, לפחות לפי אורי, כי היא קודם נפתחה לקהל הרחב, מה שקצת משבש את ההגדרה של מכירה מוקדמת (שאמורה להיות מוגבלת. לדעתי היא כן היתה מוגבלת, פשוט במספר הכרטיסים- הם נגמרו כבר בשעות הראשונות). הצלחנו להשיג את הכרטיסים במכירה המוקדמת השנייה, מכירה לבעלי אמריקן אקספרס (תודה, אורי). עם הכרטיסים שיש לנו אני אמורה לראות גם את אגלי הזיעה שלו... (אזור 117).

לכבוד חודש ההולדת של נצ (יומהולדת מורחב), הלכנו למסעדת בשרים בריזלאית, Fogo De Chao. המסעדה מאוד אהובה על האטלנטאים, ומדורגת במקום הראשון מבין מעל 1200 מסעדות ב- Tripadvisor (ובעוד דירוגי מסעדות שונים). נצ היה בה בביקורים קודמים באטלנטה, פעם אפילו ביום פרויקט (למה לא...). אני הסתייגתי קצת, כי מסעדות בשרים אכול כפי יכולתך בדר"כ לא מצאו חן בעיני (לא בארץ, לא במקסיקו, ואפילו לא בבירת הבשר, בואנוס איירס- Sega la Vaca). אני מעדיפה איכות על כמות, להתמקד בנתח טוב אחד ולא לקבל כל מיני נתחים בינוניים. אבל פוגו דה צ'או מגישה בשר איכותי, ואפילו עם כל נתח שמוגש שואלים את הסועד איזה דרגת עשייה הוא מעדיף. זה עושה את ההבדל, ואפשר לאכול בשר משובח, בתוספת בר סלטים גדול וקינוח (Birthday flan), במחירים סבירים.
בשבת קפצנו לקניון היוקרתי באזור Buckhead (השכונה הסמוכה לדאונטאון, עם המסעדות ומקומות הבילוי השווים), Lenox Square. הקניון הוא "לראותך בלבד", מה גם שאין לנו מה לקנות דווקא עכשיו (אבל מתכוננים ל"יום שישי השחור", היום לאחר ה-thanksgiving, יום הסיילים הגדול של מוצרי החשמל. אנחנו חייבים מחשב). בראשון, מזג האויר המשיך להיות בהיר וחמים אז טיילנו בגנים הבוטניים של פארק Piedmont במרכז העיר.
יש לי השגות לגבי כמה דברים שנצ כתב בפוסט הקודם, למשל ש- Snow Patrol הופיעו "בארשת "סופיסטיקייטד" א-לה עברי לידר..." עברי לידר היה מת... והם לא היו מאופקים, ולא ממש בכיינים. ומה זאת אומרת "שהיום כבר לא טרנדי לשמוע גם מלודיה בשירים..."??? אני ממש לא מסכימה!!! והייתי מוסיפה עוד כמה סימני קריאה אבל נוותר (שבוע/חודש יומהולדת וכו'). זה בסדר שהנצנוצ אוהב את הלהקה ואני לא, אבל יש מספיק מלודיות לכולם.
הפעם בפינת האתנחתא, the much anticipated for part II.... הפארודיה התקדמה עשור לשנות ה-90'. הסדרה Family Guy היא פארודיה אחת גדולה, ביקורת חברתית שנונה וחסרת מעצורים- מומלצת ביותר. כחלק מההתייחסויות הרבות שלה לתרבות הפופולארית, סטואי עשה את הקליפ הזה, שמשלב מערך שלם של קליפים מהניינטיז- Bryan Adams, הזמר המקורי של השיר, Aerosmith, Bon Jovi, Billy Idol, Guns and Roses (ואולי גם Muse ו- White Stripes) ועוד רבים וטובים (יותר או פחות). מי שקצת מכיר, הנאה מובטחת!
“Alright Brian. get ready to feel”

Stewie Griffin- Everything I do

2 תגובות:

פנינה אמר/ה...

ילד יום ההולדת נראה מרוצה מאוד וגם הקינוח נראה יפה וטעים - לבריאות! אני ממשיכה להנות ממה שאתם עושים, הופעות,מסעדות וטיולים בנופים המדהימים, שנמצאים ממש קרוב לבית. כיף לכם, המשיכו לבלות!
אוהבת ומתגעגעת,
אמא.

מיטל אמר/ה...

קודם כל מזל טוב!
הקינוח נראה טעים :)
נראה שיש אצלכם מזג אויר יפה, גם אצלנו, רק שאנחנו מתעצלים לצאת מהבית.
כייף לראות אתכם מטיילים כל כך הרבה...ויש כל כך הרבה מה לראות...
תמשיכו להנות,לבלות ולאכול טוב!
מיטל