יום שישי, 19 בפברואר 2010

Riviera Maya winter retreat

בשבוע שעבר ברחנו קצת מאטלנטה הקפואה לטובת פלאיה דל כרמן בחוף הקריבי של מקסיקו. תכננו לבקר במקומות שלא הספקנו בפעם הקודמת, לשנרקל יותר וגם לרבוץ יותר על החוף. היום הראשון היה בהיר ודי מושלם לשנרקל, אז עלינו על מעבורת לאי קוזומל. בין השאר, ראינו מעין דג-צלופח ומיני ברקודות. לקינוח אכלנו דגים על החוף בליווי מרגריטה. למחרת נסענו לטולום, עיר החוף העתיקה של המאיה. (יש שיאמרו, או ייללו: ״תולום״, נ.ק.) ביום השלישי יצאנו לעוד שנירקול, הפעם באקומל. התמזל מזלנו לראות צבי ים גדולים וגם דגים צבעוניים ואנפה במרדף אחריהם בלגונה הסמוכה, Yal-ku. בסוף היום תפס אותנו גשם טרופי חזק, שלפחות יצא ממנו טרמפ עם זוג חביב כמעט עד למלון בפלאיה. 
ביום האחרון נסענו ל- Jungle Place, חוות קופים באמצע הג'ונגל. גולת הכותרת שם היא ביקור בתוך מגורי הקופים ומגע ישיר איתם. הקופים חביבים מאוד ונהנים מתשומת הלב האנושית והחטיפים ש"הקופים חסרי השיער" מגישים להם.
רצינו לציין לטובה כמה מסעדות בפלאיה- זכרנו איך נהננו ממסעדות נהדרות על השדרה המרכזית, אך המקום התייקר מאז. מצאנו כמה מסעדות לא יקרות שמגישות אוכל מקסיקני טעים מאוד (כלומר: טורטיות בכל מיני אופנים ועם כל מיני תוספות. למשל, נאצ׳וס, טוסטדה, בוריטו, אנצ׳ילדה, קסדייה, ווראצ׳ה ופהיטה. להפתעתי, מנת הטאקו דגים היא מעולה), מפירות ים ועד סטייקים בליווי עוד טורטיות חמות ומאפים.
לתמונות מהטיול

4 תגובות:

גיל אמר/ה...

גורם לי שמחה שאתם יודעים לעשות חיים.
זוג נהדר.........V
מקומות נהדרים....V
צילומים נהדרים...V
מה עוד אפשר לומר?
תמשיכו!
א ב א

מיטל אמר/ה...

הי!

איזה כייף לכם !!! מקום ממש מדהים, תמונות ממש יפות :)

מיטל

אנונימי אמר/ה...

איך שאני אוהבת את התמונות שלכם. תמיד כל כך מלאות צבע ועומק. אפילו האוכל המקסיקני, שמעולם לא עשה לי את זה, פתאום נראה כל כך מזמין.

אני שמחה שניהנתם, איזה כיף שאפשר לקפוץ לשם לסופ"ש הלי לכלות את החסכונות.

:)

אסתי

עידית אמר/ה...

אסתי, האוכל המקסיקני הוא פשוט וטעים. גם הכל יורד טוב יותר בליווי אלכוהול זול...
ותודה לכולם על המחמאות לתמונות (של נצ).