יום שני, 29 במרץ 2010

עוד פוסט אביבי

קשה לא להזכיר שוב את האביב. הוא פשוט נמצא בכל פינה, השינוי מהחורף כל-כך דרסטי. בארץ מרגישים את האביב בעיקר בגלל ניקיונות הפסח (לא שאין פריחה, אבל ההבדלים בין האביב והחורף מינוריים מאוד). כאן כל העצים פורחים לפי תור והטמפרטורות מטפסות בדיוק לחמימות אביבית, בתיאום מושלם עם המעבר לשעון קיץ ויום תחילת האביב בלוח השנה.
אז שוב יצאנו לטייל, קרוב יותר לבית ב-Lake Lanier, אגם שנוצר מסכר Buford על נהר ה-Chattahoochee. מצד אחד של הסכר אגם נפלא ועמוק משופע באיים, ומהצד השני נהר איטי ודי רדוד, מושלם לדיג. מצאנו כמה איזורים טובים לפיקניקים של קיץ (מזג האויר עכשיו עוד לא ממש "שם", היו רוחות אימתניות בימים האחרונים).
גם בבית שתלנו קצת עציצים חדשים לקראת האביב והסחלב שקצת התייבש בחורף (מזגן... אין מה לעשות) מתחדש ויפרח שוב בקרוב.
היה מלאי סרטים מכובד בשבוע האחרון. את From Paris with love אפילו טרבולטה לא הצליח להרוס. סרט אקשן מצחיק וקצת לא צפוי. גם את שרלוק הולמס ראינו ב-2 דולר, האנגלית ה"בריטית" הישנה והמהירה הפריעה לנו להבין הרבה מהנאמר, אבל הסרט מתבסס על הויזואלי יותר מאשר על הפטפטת, אז שרדנו בכבוד. ואחרון השבוע, עליסה בארץ הפלאות, עוד סרט שחוזקו בויזואליה. נכון שאין לסרט עוקץ, אבל טים ברטון הצליח לתת את ה-magic touch וברא בכשרון את ארץ הפנזטיה והדימיון הפרוע.
באיחולי אביב שמח ופסח שמח, שיר שמתאים לעונה (ולכל עונה). ואני חייבת להודות שנזכרתי בו בגלל אמריקן איידול.

Jeff Buckly- Hallelujah

4 תגובות:

G i l אמר/ה...

Again unable to switch to Hebrew.
Such paradise close to home! This really tops it all.
1. First time I see geese on a slope.
2. If I had a lake like that near home I'd be sailing all day long.
3. It's a known fact that we don't have seasons. It is pathtic how some poets squeeze out a drop of spring of nature round here. But I betcha you miss the Kotzim!
G i l

netz אמר/ה...

אכן, אגם נאה לשוט בו. מרובה מפרצונים ופחות שטחים פתוחים. תוכל לשחק "חבר את הנקודות" בין איון לאיון. האווזים הפותים מאוהבים כרגע, ולא אכפת להם איפה הם, כל עוד זה ביחד.

מיטל אמר/ה...

הי!

אהבתי...את התמונות ואת האגם...בהחלט מקום יפה, מה זה אומר קרוב לבית? מהו מרחק הנסיעה?
גם אני ראיתי את עליסה בארץ הפלאות...רק בגלל התלת מימד...ולא ממש אהבתי...אבל זה בדרך כלל לא הסגנון שלי...

אז...תמשיכו לטייל :)

מיטל

עידית ונצ אמר/ה...

קרוב לבית במקרה הזה היה 40 דקות נסיעה. התכוונתי גם קרוב יותר מהטיול של שבוע קודם, שהיה כמעט שעתיים נסיעה.
והצעה לעתיד- אל תלכי לראות סרטים בגלל תלת מימד :)