יום חמישי, 27 במאי 2010

Simple Man

נהר ה-Chattahoochee כבר הוזכר פה. נצ ואני עוד לא מצאנו הזדמנות לבקר ב- Chattahoochee River National Recresation Area (פארק לאומי בניהול פדרלי שנמצא ממש בפרברי אטלנטה). אז הלכתי עם אמא אתמול בבוקר, ממש אחרי שירד גשם והכל עוד היה רטוב וקריר. ראינו איילה, המוני סנאים והלכנו במסלול מקביל לנהר, שעוד הוסווה בערפילי בוקר.








יש איידול חדש. השנה היתה פחות מוצלחת, לא היה אכפת לי מי-יודע-מה מי יזכה (למרות שהנטייה היתה יותר לכיוון האיידול עם הקול הצרוד וה-appeal המסחרי, שגם זכה). אז הנה הביצוע המוצלח ביותר שלו מה-top 3, שיר שמתאים ללי כמו כפפה ליד.

Lee Dewyze- Simple Man

3 תגובות:

ג י ל אמר/ה...

הי,
כבר השלמתי עם העובדה שהזכרים במשפחתי מיטיבים לצלם ממני. אבל מתחילה להסתמן תופעה חדשה, הנקבות מתחילות להצטיין אף הן.
ואני, אנא אני בא?
ג י ל

נצ אמר/ה...

עידית היא "צלמת אוירה" - בד"כ, ניתן לשמוע אותה מבקשת : "צלם את זה", בעודה מחווה בידה על כל מה שנפרש מולנו. הפעם, נראה שהצליחה בכוחות עצמה לתפוס את האוירה, וכל זאת בעזרת מצלמת האייפון המעצבנת.
היי, ולא לדאוג- כשאני מצלם, לרוב זה תוך כדי יישום כללים שאתה לימדת אותי (חוק השליש, למשל). ויש עוד כללים שאני בטוח שאתה יכול להעביר. או כמו שהמשפט, שנכתב עליך, אומר: זה לא הגיל, זה התרגיל.

אנונימי אמר/ה...

עידית,
ניו אורלינס נראית אפילו יותר יפה ומעניינת ממה שחשבתי. הצילומים מדהימים, החולצה החדשה מקסימה והקינוח שאכלתם בבראנץ נראה מפתה!
שמחה שביליתם,אמא.