תוכנית האקטואליה היחידה שאנחנו רואים היא ב-HBO, תוכנית שמגיש הסטנדאפיסט ביל מאהר. הוא משחיז לשון על הרפובליקנים והנוצרים, אבל לא חוסך ביקורת גם מאובמה - מתייחס אליו כ"רפובליקני מתון" (נצ: כנראה, שלולא היה מרשה לעצמו לחשוף בטלויזיה דיעות אתיאיסטיות שמענינות אותנו, לא הייתי סובל את שמאלנות היתר שלו).
צרפתי קטע בו הוא "מתעלל" במוסלמים (אתיאיזם ושלילה מוחלטת של הדת הם אצלו א"ב)- מעניין בעיקר החל מדקה 2:
נצ: הנה אוסף הרצאות מענינות של ריצ'ארד דוקינס (אפשר לעבור להרצאות הבאות ע"י לחיצה על המספר בפינה העליונה של חלון הוידאו):
וגם, כתבה מעניינת בynet על מערכת החינוך בארץ בהקשר ללימוד אבולוציה
ולסיום, מי שדרך האתר שלו קנינו את הדג לאוטו, מסביר איך לחשוף רמאים (אורי גלר).
בשבת שעברה נסענו לשחר ולילך, לבית החדש שהם קנו באלפרטה (משופץ קומפלט, ממש נחמד. נצ היה מחליף איתם מטבחים בלי להסס).
היום, אחרי סיבוב Farmer's Market, עברנו ברחוב הראשי ב-Dunwoody וגילינו במקרה את יריד האמנות הגדול שהיה שם. היו הרבה דברים מיוחדים (ודי יקרים). יצאנו עם מגנט למקרר.
פינת האתנחתא בעוד להיט מצעדים נוכחי, הפעם בגוון קאונטרי.
צרפתי קטע בו הוא "מתעלל" במוסלמים (אתיאיזם ושלילה מוחלטת של הדת הם אצלו א"ב)- מעניין בעיקר החל מדקה 2:
נצ: הנה אוסף הרצאות מענינות של ריצ'ארד דוקינס (אפשר לעבור להרצאות הבאות ע"י לחיצה על המספר בפינה העליונה של חלון הוידאו):
וגם, כתבה מעניינת בynet על מערכת החינוך בארץ בהקשר ללימוד אבולוציה
ולסיום, מי שדרך האתר שלו קנינו את הדג לאוטו, מסביר איך לחשוף רמאים (אורי גלר).
בשבת שעברה נסענו לשחר ולילך, לבית החדש שהם קנו באלפרטה (משופץ קומפלט, ממש נחמד. נצ היה מחליף איתם מטבחים בלי להסס).
בשבת הזו נסענו ל-Callaway Gardens (שעה וחצי דרומית מכאן, קרוב לגבול עם אלאבמה), ולמרות שהקיץ כבר פה, הגנים פורחים בשלל צבעים והירוק של העצים מסנוור. המקום מאוד מטופח, עם כמה אגמים קטנים וביתן פרפרים נאה. נצ התלהב במיוחד מהרודדנדרון (שפורח לתקופה מאוד קצרה והספקנו בדיוק בזמן להגיע) וה-Azelea, שכבר סיימה פחות או יותר וראינו רק שאריות שלה. את ארוחת צהריים אכלנו ב- Antico, פיצריה נחשבת ב-Midtown, שמתגאה בפיצה איטלקית אמיתית, שכל מרכיביה מגיעים מאיטליה (כולל תנור הלבנים הגדול בו היא נאפית והאופים- כל אלה גרמו לנו לחשוב שנקלענו בחזרה לאיטליה במעין עיוות של מימד החלל-זמן). הפיצה באמת משובחת, והקינוח במילוי ריקוטה וצנוברים שווה נסיעה לשם במיוחד.
היום, אחרי סיבוב Farmer's Market, עברנו ברחוב הראשי ב-Dunwoody וגילינו במקרה את יריד האמנות הגדול שהיה שם. היו הרבה דברים מיוחדים (ודי יקרים). יצאנו עם מגנט למקרר.
פינת האתנחתא בעוד להיט מצעדים נוכחי, הפעם בגוון קאונטרי.
Lady Antebellum- Need You Now
תגובה 1:
תמונות ממש מהממות :)
הוסף רשומת תגובה