יום שני, 14 ביוני 2010

קיץ לא ישראלי

השבוע בישלתי שני מתכונים מ"ביסים", בלוג אוכל של בשלנית מוכשרת וצלמת לא פחות טובה, שכל מתכון שהכנתי ממנו עד עכשיו יצא טוב. הקציפלאפל האלה מעולים עם פיתה וקצת טחינה.
בשבת היינו במסיבת יומהולדת של עודד, הבן של אורי ונעמה. המסיבה נערכה בפארק קרוב ל- Kroger הכשר, שבזמנים רגילים לא יוצא לנו להגיע אליו. שמחנו למצוא שם גבינה לבנה של תנובה, אחרי מספר חודשים שלא הביאו אותה, וגם את בירת המשיח:
בראשון אירחנו את דרור וטלי ושחר ולילך והילדים בבריכה שלנו. בימים האחרונים כל-כך חם ולח, שבריכה היא סיבה לגיטימית לצאת מהבית החוצה למקום בלי מזגן. מסיבת יומהולדת לפעוט בן שנתיים בפארק בארבע אחרי-הצהריים- אממ, פחות...

קצת מספרים: אנחנו פה 10 חודשים. אוטוטו יומהולדת 30.
ביחד 6 שנים.
נראה לי שיר מתאים.

Elton John and Ronan Keating- Your Song

2 תגובות:

Estee אמר/ה...

אין ספק שביסים הוא ברכה. כל מתכון פגז.
הבירה הזאת נראית הזויה...

מתגעגעים מאוד כאן,
אסתי

עידית אמר/ה...

מתגעגעים גם!
מקווה שאת עושה חיל בבחינות :)