יום שלישי, 22 ביוני 2010

עשור רביעי


את הסופשבוע הכי ארוך בשנה העברנו בלי אירועים מיוחדים, מעבר לציון יומהולדת 30.
הלכנו לסידורים, למסעדה יפנית ולישראלי בדנוודי (עכשיו יש שניים, אבל כשאנחנו אומרים "הישראלי" מתכוונים למקורי, ולא ל"קפה סבבה" החדש שנפתח. היתרון של השני- הוא לא כשר ושעות הפתיחה שלו לא משוגעות, ככה שאפשר לבוא לארוחת ערב או בסופשבוע. גם כאן הבעלים ישראלי, וניכרות בו השנים הרבות באמריקה- "השניצל בפיתה אל"ף-אל"ף").





 בשנה שעברה בזמן הזה סבלנו מהחום בנפרד, כשנצ היה באטלנטה ואני בכפר סבא. זה באמת נראה כל-כך מזמן.
אז הנה שיר לציון השנה שעברה.

Aerosmith- Dream On

4 תגובות:

שלומית אמר/ה...

מזל טוב עידית!

מיטל אמר/ה...

שיר קצת מדכא לחגיגות ה 30 ... מקווה שנהנת בסופש החגיגי...
איזה מאכל אנחנו רואים בתמונה?

עידית אמר/ה...

מדכא? זו כמובן לא היתה המטרה. המילים מעוררות השראה (נצ צוחק שזה כמו מצגות שמקבלים במייל עם משפטים בשקל) והמוזיקה מעולה.
העוגיות הן בצק עלים ממולא במשמשים, שנצ הכין לי ליומהולדת.

מיטל אמר/ה...

הייתי בטוחה שזה מאכל מהמסעדה :)
נראה טוב...מעוצב כל כך יפה...