יום שישי, 19 ביוני 2009

ובינתיים בכפר סבא

שבוע בלי נצ עבר, יש רק עוד כמה ימים והוא חוזר. הוא עושה שם הרבה סידורים והולך לראות הרבה דירות. בשונה מכאן, דירות להשכרה בקומפלקסים נראות די דומות. ההבדלים הם בעיקר בעתיקוּת (יש קומפקלסים בני 10 ויש בני 40), בקרבה לכביש הראשי, לעבודה של נצ ולמרכזי קניות ובשכנים, שהם תלות של שני הגורמים הראשונים. מה לעשות שיקר יותר משמעו ממוקם טוב יותר ועם שכנים "לבנים" יותר? טוב, בינתיים יש כמה אופציות, מקווה שנצליח לסגור משהו בימים האחרונים של נצ באטלנטה.
ובינתיים בכפר סבא... החתול עלה הרבה מאוד כסף השבוע והוסיף לי (ולאביו בניכר) הרבה קמטי דאגה. קמתי בבוקר של יום רביעי בשלולית פיפי (לא שלי). צ'רצ'יל יילל כמו משוגע ואז נשכב מעולף בסלון, וגם חירבן על עצמו. צלצלתי למספר החירום של הוטרינר, והיא אמרה לקחת אותו מייד לבית ברל, למרכז החירום לחיות. הכנסתי את החתול לארגז נסיעות (עוד היה לו כוח להתנגד אליי!) ונסענו מרחק 7 דקות לבית ברל. מזל שזה קרוב... הוטרינרית ליוותה אותי בטלפון בינתיים ועזרה בהרגעה ובהכוונה. שם, הוטרינרית אמרה שכרגע הוא נראה מאושש, ושכדאי להשאיר אותו להשגחה ולבדיקות נוספות. השארתי אותו שם בלב כבד- הוא ועוד כמה כלבים פי 4 ממנו בגודל- ונסעתי לנסות ללמוד קצת למבחן האחרון בספרדית. הוטרינר של אחה"צ עדכן אותי שבהתייעצות עם הוטרינרית הקבועה שלנו, כדאי לעשות לתוּל אקו-לב, בנוסף לבדיקות דם, כדי שיוכלו לתת לו כדורי הרגעה לטיסה ללא חשש שהלב שלו לא יעמוד בזה. אז אישרתי את כל הנ"ל וקבענו שאני אקח אותו למחרת. לי ולתוּלה היה לילה קשה בלעדיו, מאוד דאגתי והיא לא הבינה איפה הוא ורחרחה אותו בכל מיני מקומות "שלו" בבית. בבוקר, הוטרינר עדכן שהבדיקה תערך ב-14:00 ולבוא אחר-כך לאסוף אותו. כשהגעתי, הוא נראה עצבני, היה מת לעוף משם כבר. גם אני... האקו יצא בסדר, גם בדיקות האשלגן, שיצאו אתמול לא טובות. כשהגענו הביתה, הוא כל רבע שעה היה באוכל- כנראה שהוא לא ממש אכל את האוכל שהציעו לו שם באשפוז, אפשר להבין אותו- והתאושש במהירות. ועדיין לא יודעים בדיוק ממה נגרם כל האירוע, שהיה כנראה נוירולוגי (לא מטבולי ולא קרדיולוגי, בכל אופן), אבל יכול להיות חד-פעמי, יכול להית מגורם חיצוני (עכביש, דבורה) או פנימי, ויכול להיות שעוד מצפים לנו אירועים כאלה בעתיד. רק שיהיה בריא...
לפחות הוא לא עשה את זה בבוקר של היומהולדת שלי- תודה, תלתול, אתה משהו!

פינת המוכרים: נפטרנו מהמנורת יתושים האולטרא-סגולה (30 שקל).

אתנחתא בסימן בריאותי:
it's a new dawn, it's a new day, it's a new life for me, and I'm feeling good!
הקליפ של מיוז זה למתקדמים, הקליפ השני קצת cheesy...
-
Muse- Feeling Good
Michael Buble- Feeling Good

אין תגובות: