יום שני, 29 ביוני 2009

מה השאלה בכלל ?!

נצ: איך אנשים יכולים להמליץ להשאיר את החתולים מאחור?! לא יעלה על הדעת!


ועוד כמה סיבות:

-

2 תגובות:

Noa אמר/ה...

אני חולה על הסרטונים הללו!! :)
גם לבעלי ולי יש 2 חתולות שבאות איתנו לרילוקיישן באטלנטה, ארה"ב...
אנחנו עוברים בעוד חודש, כך שהבלוג שלכם ממש לעניין!!
עוזר בטירוף.
תודה!

דורונעה

עידית ונצ אמר/ה...

היי דור ונעה, נשמח לענות על שאלות פרטניות יותר במייל: iditandnetz@gmail.com