יום חמישי, 2 ביולי 2009

הדירה הבאה שלנו

העסקה עם Post Crossing נחתמה- שילמנו את ה-Deposit והדירה נשמרת לנו עד ה-14 באוגוסט, אפילו ללא תשלום נוסף. אפשר להירגע קצת, יש לאן להגיע אחרי הנחיתה. את הדירה עצמה לא ראינו עדיין (היא לא פנויה- תתפנה רק בסוף יולי) נצ היה רק בדירה לדוגמא, אבל הבין את הרעיון, פחות או יותר. הדירה שלנו אמורה לפנות לנוף, היא אחורית, קומה שנייה, 2 חדרי שינה ו-2 אמבטיות (מן סטנדרט אמריקאי מוזר). יש בה מכשירי חשמל במטבח, כמו ברוב הדירות בקומפלקסים.
אז הנה כתובתנו החדשה:

Apt #1323
4777 Ashford-Dunwoody Road
Dunwoody, Georgia 30338
אהה- ויש גם SSN. אחרי כמה דפיקות לב, בגלל שאשתו של אייל שלחה את המכתב בטעות בחזרה (היא לא הבינה מה זה המכתב מהרשויות למישהו שהיא לא שמעה עליו מעולם- ישראלים באמריקה לא אוהבים להתעסק עם הרשויות), המכתב הגיע שוב ואנחת רווחה נשמעה בכפר-סבא.
קשה לעשות הכל בשלט רחוק...

פינת המוכרים: הוילון עם המוטות נמכר (מי היה מאמין???) ב-100 שקל. הידד.

פינת האתנחתא: הפעם שיר אווירה מקסים, של זמר שנולד באותו יום כמוני (מת בגיל 26). שימו לב לגיטרה ברקע.
Would you love me for my money
Would you love me for my head
Would you love me through the winter
Would you love me 'til I'm dead
Oh, if you would and you could
Come blow your horn on high (בעברית זה משהו כמו: בואי איתי ותגידי לי שאת אוהבת)

Nick Drake- Northern Sky

תגובה 1:

נצר אמר/ה...

הנוף מהחלון זה כמובן לא הגראנד קניון, אלא עצים קרובים וירוק. כשחיפשתי דירות, ביקשתי כל דירה שאינה פונה לאזורים ציבוריים (מגרשי חניה, בריכות משותפות וכדומה), בעדיפות לwooded view.