זהו, פחות מחודש עד לנסיעה. אני מרגישה את המעבר, בעיקר בגלל שהתחלנו לעשות סבבי פרידה מחברים. השבוע זה היה ממיטל ולירון, שנוסעים לקוסטה ריקה. למרות שעוד נדבר בטלפון לפני, ובסקייפ אחרי, עדיין יש לי תחושה של מחנק בגרון כשצריך להיפרד, כי לא ברור מתי נתראה בפעם הבאה. כמובן שאני מזמינה את כולם לאטלנטה, מזכירה שיש מחירי מבצע בכל מיני חודשים "מתים" כמו פברואר, אבל אני לא בונה על זה שיבואו. אביהו ואסתי, שאכלנו איתם ב"רפאל" אתמול, דווקא הביעו עניין, וכבר התחילו לחשוב איך הם משכנעים את אחותו של אביהו להגיע עם בעלה מסיאטל למפגש. אבל קשה לדעת אם יצליחו להרים את המבצע הזה כשיאיר צריך להישאר אצל ההורים שלה מעל שבוע. גם את ייטב ניסינו לשכנע לבוא, אבל הוא אמר שאם היה לו קשה לבוא לכפ"ס, שלא נבנה על זה, ומצד שני, ניו-יורק והרי האפאלצ'ים כן קוסמים לו. טוב, צריך לחכות ולראות.
בשבוע הבא יותם בא לבקר אותנו. הוא בארץ שבועיים עכשיו, מתלבט באיזה עבודה להתמקד כשיחזור לארה"ב. יש לו הצעה בצפון קרוליינה, ואני ממש הייתי בעננים- אולי הוא יגור קרוב אלינו (קרוב זה 4-5 שעות נסיעה. כל המושגים שונים שם, גודל ומרחק בעיקר. מה שמזכיר לי שאני די מוטרדת מעניין היחידות- למה לעזאזל למדוד מרחקים וגדלים בכל מיני יחידות שאין ביניהן כל קשר הגיוני? אני כל הזמן משננת שהגובה שלי הוא 5 פיט ו-3 אינצ'ים, כדי לזכור מה זה אומר בעצם בהמרה ליחידות הרגילות). אני מניחה שהוא יעדכן אותנו בשבוע הבא. ואם הוא לא עובר, אז הוא יישאר בדנבר ותהיה לנו (עוד) סיבה לטוס להרי הרוקי.
דרך אגב, האם אנחנו לא מקבלים תגובות כי יש בעיה בבלוג (זה מה שמיטל אומרת)? או שאנחנו לא מעניינים מספיק?
אנחנו כבר שבוע בלי מכונת כביסה (850 שקל), נאלצנו לתת את כל העציצים (חוץ מהסחלב), בדירה החליפו דוד חשמלי (2100 שקל, לפחות לא אנחנו שילמנו), האוטו עבר טסט ויועמד למכירה, הדירה- עדיין בשוק. נקווה לשינוי בסטטוס שלה השבוע.
ובענייני שירים, הפעם קצת פשטני, אבל אופטימי- There's so much world outside the door... אז נעשה קצת turning.
Travis- Turn
בשבוע הבא יותם בא לבקר אותנו. הוא בארץ שבועיים עכשיו, מתלבט באיזה עבודה להתמקד כשיחזור לארה"ב. יש לו הצעה בצפון קרוליינה, ואני ממש הייתי בעננים- אולי הוא יגור קרוב אלינו (קרוב זה 4-5 שעות נסיעה. כל המושגים שונים שם, גודל ומרחק בעיקר. מה שמזכיר לי שאני די מוטרדת מעניין היחידות- למה לעזאזל למדוד מרחקים וגדלים בכל מיני יחידות שאין ביניהן כל קשר הגיוני? אני כל הזמן משננת שהגובה שלי הוא 5 פיט ו-3 אינצ'ים, כדי לזכור מה זה אומר בעצם בהמרה ליחידות הרגילות). אני מניחה שהוא יעדכן אותנו בשבוע הבא. ואם הוא לא עובר, אז הוא יישאר בדנבר ותהיה לנו (עוד) סיבה לטוס להרי הרוקי.
דרך אגב, האם אנחנו לא מקבלים תגובות כי יש בעיה בבלוג (זה מה שמיטל אומרת)? או שאנחנו לא מעניינים מספיק?
אנחנו כבר שבוע בלי מכונת כביסה (850 שקל), נאלצנו לתת את כל העציצים (חוץ מהסחלב), בדירה החליפו דוד חשמלי (2100 שקל, לפחות לא אנחנו שילמנו), האוטו עבר טסט ויועמד למכירה, הדירה- עדיין בשוק. נקווה לשינוי בסטטוס שלה השבוע.
ובענייני שירים, הפעם קצת פשטני, אבל אופטימי- There's so much world outside the door... אז נעשה קצת turning.
Travis- Turn
תגובה 1:
לא יפה... גם אני אמרתי שהטיול הבא שלי יהיה לארצות הברית... פשוט זה ייקח קצת זמן :)
הוסף רשומת תגובה