יום שבת, 18 ביולי 2009

פרידות

עם אסתי ואביהו בתל אביב
נצ: היומיים האחרונים העלו את מפלס ההתרגשות. כמו הפרידות מחברים, הגיעו עוד כמה סימנים לכך שהנסיעה כבר ממש קרובה - פחות מחודש. למשל, זה שהורדתי את כל התמונות והמזכרות מהקירות וסתמתי חורים. בבת אחת הבית נראה ריק ומוכן לעזיבה. אנחנו נחזור לפרסם את האוטו היום, ואם נפטר ממנו מהר, זה גם יגרום לנתק נוסף עם הסביבה הקרובה.

מיטל ולירון נוסעים לירח-דבש, וניצלנו את ההזדמנות האחרונה להפגש איתם בארץ.מיטל ועידית. לירון ואני ברקע

וכך פצחנו במרתון ארוחות שחיתות של יומיים. עם מיטל ולירון זה היה עיקרית ב"בליקר'ס בייקרי" וקינוח כפול - שייק מונטנה ומוס שוקולד דקאדנטי - ב"מקס ברנר".מיטל ועידית מתכננות על מוס שוקולד
ייטב עם עידית


המשכנו למחרת עם ייטב בקפה ומאפה בבוגרשוב.



לארוחת הצהריים נפגשנו עם אביהו ואסתי לעסקית ב"רפאל". המסעדה ממוקמת בתחתית מלון המלך דוד בתל אביב, ויש לה נוף נהדר לים. חלקנו אוסף מנות ראשונות נהדרות, ואני ירדתי על נתח קצבים מעולה.ברפאל עם אביהו ואסתיאביהו ועידית
אם זה לא היה מספיק, בערב שבת נפגשנו אצל אמא שלי, לחגוג לגיא יומולדת. כרגיל במשפחת קולן הערב הסתיים גם עם קינוח וגם עם עוגה.

עידית וייטב

תגובה 1:

מיטל אמר/ה...

למרות ניסיונות הצילום הרבים... עדיין יצאתי גרוע :)

והשוקולד... הפיל את לירון בדרך חזרה... הוא נחר ואני נהגתי :-(