נצ: היומיים האחרונים העלו את מפלס ההתרגשות. כמו הפרידות מחברים, הגיעו עוד כמה סימנים לכך שהנסיעה כבר ממש קרובה - פחות מחודש. למשל, זה שהורדתי את כל התמונות והמזכרות מהקירות וסתמתי חורים. בבת אחת הבית נראה ריק ומוכן לעזיבה. אנחנו נחזור לפרסם את האוטו היום, ואם נפטר ממנו מהר, זה גם יגרום לנתק נוסף עם הסביבה הקרובה.
מיטל ולירון נוסעים לירח-דבש, וניצלנו את ההזדמנות האחרונה להפגש איתם בארץ.
וכך פצחנו במרתון ארוחות שחיתות של יומיים. עם מיטל ולירון זה היה עיקרית ב"בליקר'ס בייקרי" וקינוח כפול - שייק מונטנה ומוס שוקולד דקאדנטי - ב"מקס ברנר".
המשכנו למחרת עם ייטב בקפה ומאפה בבוגרשוב.
לארוחת הצהריים נפגשנו עם אביהו ואסתי לעסקית ב"רפאל". המסעדה ממוקמת בתחתית מלון המלך דוד בתל אביב, ויש לה נוף נהדר לים. חלקנו אוסף מנות ראשונות נהדרות, ואני ירדתי על נתח קצבים מעולה.
אם זה לא היה מספיק, בערב שבת נפגשנו אצל אמא שלי, לחגוג לגיא יומולדת. כרגיל במשפחת קולן הערב הסתיים גם עם קינוח וגם עם עוגה.
תגובה 1:
למרות ניסיונות הצילום הרבים... עדיין יצאתי גרוע :)
והשוקולד... הפיל את לירון בדרך חזרה... הוא נחר ואני נהגתי :-(
הוסף רשומת תגובה