היום סופסוף הדיירים החדשים חתמו על הדירה. הצלחנו! כל הזמן ידעתי שזה יקרה, אבל בזמן האחרון היו לא מעט שהתלהבו מהדירה ולא הגיעו לשלב הבא. אבל כל זה מאחורינו, ועכשיו אפשר להתרגש מהנסיעה. האוטו לא מטריד אותנו, כי גם אם לא נמצא קונה, אבא ייקח את זה על עצמו ובסוף הוא ימכר. במכירות, ואת זה גילינו בדרך הקשה, הסבלנות היא קריטית, קרב התשה בין מוכר לקונה מי ימצמץ ראשון. אז גם אם נפסיד עליו עוד כמה מאות שקלים, זה כבר לא נורא. ולאבא יש הרבה סבלנות, ניסיון במכירת רכבים של 20 שנה לא הולך ברגל.
יותם בא לבקר אותנו היום, וקשקשנו קצת על ארצות הברית וישראל (משחק "מצא את ההבדלים", ויש הרבה). בפעם הבאה שנתראה זה יהיה באטלנטה.
אריאל בא לקחת את דברי האפייה היום (130 שקל). את כל מה שהיה תלוי על הקירות הורדנו, ועכשיו הבית יותר ריק. ממשיכים לעשות סדר בציוד, למיין ולזרוק. אני כבר צריכה לעשות כביסה במכבסה למטה. that should be interesting...
בפינת האתנחתא: כל הדברים הטובים באים לסיומם- זה בשביל שיתחילו דברים אחרים. אז היתה שנה מעניינת בדירה בכפר-סבא, לא הכל היה טוב, אבל הכל לטובה (זאת אני שומרת על רוח אופטימית). השיר מאוד מלודי, התאהבתי בו מההשמעה הראשונה (וזה לא קורה לי הרבה).
Nelly Furtado- All Good Things
יותם בא לבקר אותנו היום, וקשקשנו קצת על ארצות הברית וישראל (משחק "מצא את ההבדלים", ויש הרבה). בפעם הבאה שנתראה זה יהיה באטלנטה.
אריאל בא לקחת את דברי האפייה היום (130 שקל). את כל מה שהיה תלוי על הקירות הורדנו, ועכשיו הבית יותר ריק. ממשיכים לעשות סדר בציוד, למיין ולזרוק. אני כבר צריכה לעשות כביסה במכבסה למטה. that should be interesting...
בפינת האתנחתא: כל הדברים הטובים באים לסיומם- זה בשביל שיתחילו דברים אחרים. אז היתה שנה מעניינת בדירה בכפר-סבא, לא הכל היה טוב, אבל הכל לטובה (זאת אני שומרת על רוח אופטימית). השיר מאוד מלודי, התאהבתי בו מההשמעה הראשונה (וזה לא קורה לי הרבה).
Nelly Furtado- All Good Things
תגובה 1:
אני ממש שמחה לשמוע שמצאתם דיירים, אני בטוחה שזאת הקלה,
בהצלחה עם הרכב...ועם הכביסה... :)
הוסף רשומת תגובה