בראשון סופסוף קנינו GPS, אחרי שהבנו שאייפון עם gmap לא מספיקים כשיוצאים מריכוזים עירוניים. עוד first: אכלנו במסעדה קוריאנית טובה ב-Buford Hwy, די קרוב ל-farmer's market. אוכל מגוון ומעניין, שמוגש בקדירות לוהטות, בדר"כ עם ביצה טריה ששוברים מלמעלה. חבל שלא ידענו על המקום בחורף הקפוא שעברנו.
בפינת האתנחתה אני מגישה קינוח כפול. הראשון הוא השיר המוצלח ביותר של בון ג'ובי (יום חמישי מתקרב!) והשני הביצוע הטוב ביותר של שבוע ביטלס באמריקן איידול (ואולי בכלל לעונה הבינונית-למדי הזו).
_
Casey James- Jealous Guy
Bon Jovi- Dead or Alive
Casey James- Jealous Guy
Bon Jovi- Dead or Alive
5 תגובות:
איפון לא טוב מספיק? למה?
תמונות יפות!
מעניין בהקשר הזה הפרסומת של ווריזון, שטוענים נגד הכיסוי הגאוגרפי החלקי של ATT. אלה מצידם, טוענים שיש כיסוי איפה שצריך, ושם זה גם עם שרותי ה3G הטובים יותר. מסתבר שאיפה שצריך זה לא בטיולים בהרים, ושם לעומת זאת הGPS לא צריך אנטנות סלולריות, אלא פיסת שמים נקיה מתקרות בטון.
מעניין אם בהרים יש כיסוי של וורייזון. הייתי מהמרת שלא. ואולי שם בכלל תהיה בעיה עם רשת ה-3G.
בקיצור- GPS זה must.
So what's the nice Korean restaurant called?
Maybe we'll check it out also
המסעדה היא So Kong Dong, ה-GPS מצא אותה בדיוק של פלאזה אחת (שזה לא רע).
http://www.yelp.com/biz/so-kong-dong-atlanta#hrid:kCgl-jfssw62F2lE9w0GvA/src:self
הוסף רשומת תגובה