יום שלישי, 20 באפריל 2010

השלמות

העציצים החדשים ששתלנו
מצאתי שני קליפים ביוטיוב שמשלימים את ההופעה של בון ג'ובי (אחד, Wanted Dead or Alive, לא הוסרט והשני, Hallelujah, היה בעייתי משהו מבחינת זוית הצילום). אמנם אלה מההופעה חמישה ימים קודם לכן בדאלאס, אבל עושים את העבודה, מבחינת איכות הצילום והסאונד.
_

אין תגובות: