יום ראשון, 13 בספטמבר 2009

תמונות מצ'רלסטון וסוואנה

ועכשיו מגיעות התמונות מ - צ'רלסטון וסוואנה

3 תגובות:

נצ אמר/ה...

בהזדמנות זו, אני שולח התנצלות לאבא על תגובה שנכתבה מבלי דעת. לדיעה שלו, למרות מה שהוא חושב ובטח בעניני צילום, יש מקום. הדברים נכתבו בהתבדחות ולא שמתי לב שבפורום הזה הם עלולים להראות אחרת על ידי קוראים אחרים.

גיל אמר/ה...

אלו תמונות!!
אם הייתי יודע...
פנטסטי. בדיוק בול:
יפות: (לעידית-כן נוסעים על מנת
לצלםוכן שואפים לרמת גלויות,
ואני מאושר שנצר כל כך טוב
בזה)
גלויות: אחוז גדול של התמונות ראוי
לדרגת גלויות ויותר.
מלמדות: התמונות מצביעות על עין
רגישה בוחנת ומקצועית.
שיא: עד היום זו הסדרה הטובה
בסדרי גודל שנצר יצר.
ישר כח, המשך כך
אבא

מיטל אמר/ה...

היי,

המקומות נראים כל כך רומנטיים...
העצים האלה זה משהו...
ושוב...תמונות ממש יפות :)