נצ:
אוקיי, המחשב חזר מתיקון (הלוך לממפיס/טנסי + תיקון + חזור = ארבעה ימים) ואפשר לחזור לקשר. נתחיל בהשלמת פערי תמונות מהפוסט הקודם. בשבוע האחרון סימנו √ על עוד כמה ממתקני השכונה. הנה אנחנו בבריכה, והפעם רטובים:


חוץ מזה, כיבסנו לראשונה בחדר הכביסה כאן. למעשה, בגלל שלקחנו את כל הבגדים איתנו במזוודות, לא הרגשנו בבעיה כלשהי, עד ששמנו לב שערימת המלוכלכים גדולה מדי אפילו למכונות התעשיתיות שנמצאות כאן. הצטרפתי לעידית בביקור הראשון בחדר הכושר. מאז היא מתמידה ואני "פחות".
הנה סרטון מהביקור באקווריום של אטלנטה. האטרקציות המרכזיות הם ארבעת כרישי הלוויתן האדירים (למרות שהם בעצם עוד גורים), לויתני הבלוגה ששיחקו בטבעות מבועות אויר שיצרו מול עינינו והלוטרות : (הסרט יגיע "בקרוב")
על שופינג כבר קשה לספר, כי לא "תרחב היריעה" לכל המסעות. כבר הספקנו להחזיר לwalmart ציוד כמה פעמים (מדיניות "לא שואלים כלום" – פשוט מחליפים את הסחורה ואומרים שלום).
גם בתחום הביורוקרטי נרשמו הצלחות – לי הגיע כרטיס האשראי החדש (והמאוד מוגבל במכסת האשראי) וגם נכנסה משכורת ראשונה. לעידית הגיע בזריזות מפתיעה ה-SSN, מספר הביטוח הלאומי. עם המספר הזה היא תוכל לגשת למבחן הנהיגה, ועם הרשיון נוכל לקבל הטבות בביטוח הרכב, וגם לסיים את רישום הרכב, כך שעדיין יש עוד מלא סידורים לשבוע הקרוב.
ולחדשות האמיתיות – את המשכורת הראשונה חגגנו בשלל קניות (וגם בשלל תשלומי דירה וכדומה), והראשונה היא קווי טלפון ומכשירים תואמים, כשגולת הכותרת היא ה- iPhone 3Gs !! עם 16Giga, אבזורים, חבילת גלישה והמון אפליקציות נלוות. המכשיר השני הרבה יותר צנוע לעת עתה, למרות שגם הוא מגיע עם מסך מגע, מצלמה וכו'.
אז הנה מספרי הסלולר שלנו:
עידית: 404-580-4741
נצ: 404-580-4852
מהארץ צריך לחייג גם 1 בין הקידומת לחיוג בינלאומי והמספר עצמו. אפשר לשים לב ששני המספרים נבדלים רק בשלוש הספרות האחרונות ושאלה נמצאות בקו אחד על מקשי הטלפון. אני מאמין שאת השיחות לארץ נבצע דרך הסקייפ שיגיע, אי"ה, שבוע הבא. כי המנוי לחברת הסלולר מאוד מוצלח כל עוד נשארים בתחום המקומי.
קנינו טלויזיה לחדר השינה. LCD 32 אינטש של LG. עדיין מוזר לי שבארץ שכבה לנו מפלצת בסלון עם מסך קטן יותר. כדי לראות בה משהו נלך ביום-יומיים הקרובים לחתום על אינטרנט ועל מנוי לכבלים. כך שכאמור, יחד עם המחשב המתוקן והאינטרנט, נוכל לפתוח גם סקייפ סוף-כל-סוף.
אנחנו מקווים לנצל את הסופ"ש הקרוב לטיול מסיבי יותר, וכמובן נעדכן אחר-כך (עם הiPhone אפשר לשלוח סרטונים במייל בזמן-אמת...). מה שמוזר כאן הוא מזג האויר – מאז שהגענו היו בקושי שני ימים לוהטים, וכל השאר היו חורפיים למדי (הלו, זה אוגוסט, או מה?!). היו פה כמה סופות גשמים שיכלו למלא את המכסה השנתית בישראל בקלות. אפשר רק לקוות שבסופ"ש יגיע האביב.
התחביב שלי לאחרונה הוא משחק במכונית ההיברידית. למי שלא ממש בעניינים, למכונית שלנו יש מנוע דלק רגיל וגם מערכת חשמלית. המע' החשמלית אחראית על התנועה במהירויות נמוכות, ותומכת במנוע הדלק (החזק יותר) במהירויות גבוהות. חוץ מהנעת הגלגלים, המנוע החשמלי מסיר את הנטל מהמנוע הרגיל בכל הנוגע למערכות צדדיות אחרות, כמו לחץ הבלמים, הגה כוח, אורות, רדיו וכו'. אין צורך לטעון את המנוע החשמלי : כשמנוע הדלק עובד, הוא טוען את הבטריה, ויותר יפה מזה – כשעוזבים את דוושת הגז ועדיין בתנועה, אז תנועת הגלגלים טוענת את הבטריה (כמו דינמו באופניים). כשלא לוחצים על הגז ובזמן עצירה, כל המנועים כבים, כך שבעצם כשנמצאים בפקק, המכוניות הרגילות מסביב שורפות דלק ומתחמם להם המנוע, בזמן שאנחנו נהנים מחסכון מוחלט. יש גם מסך בקרה לנהג שמראה איזו מערכת בפעילות בכל רגע. גיליתי שבירידות בכביש המהיר אפשר ללחוץ ממש בקלות על הגז, ואז רק המנוע החשמלי עובד ושומר שלא נאיט, או שברחוב ליד הבית אפשר לגלוש את כולו מה highway ועד החניה בלי לשרוף טיפת דלק. זה כמובן בתלות של התנועה הסבלנית פחות או יותר מסביב. מזכיר לי קצת משחקים באופניים של "עד כמה רחוק אפשר להמשיך בלי לדווש" או בטוסטוס שיודעים שרמזור הולך להתחלף לירוק ולא רוצים להוריד רגליים לכביש... חוץ מזה שהמנוע משתלב לעזרה בבלימות ואורך חיי הבלמים כמעט ומוכפל.
והנה עוד כמה תמונות מהשבוע:
http://picasaweb.google.com/iditandnetz/GeorgiaAquarium2009
אוקיי, המחשב חזר מתיקון (הלוך לממפיס/טנסי + תיקון + חזור = ארבעה ימים) ואפשר לחזור לקשר. נתחיל בהשלמת פערי תמונות מהפוסט הקודם. בשבוע האחרון סימנו √ על עוד כמה ממתקני השכונה. הנה אנחנו בבריכה, והפעם רטובים:
חוץ מזה, כיבסנו לראשונה בחדר הכביסה כאן. למעשה, בגלל שלקחנו את כל הבגדים איתנו במזוודות, לא הרגשנו בבעיה כלשהי, עד ששמנו לב שערימת המלוכלכים גדולה מדי אפילו למכונות התעשיתיות שנמצאות כאן. הצטרפתי לעידית בביקור הראשון בחדר הכושר. מאז היא מתמידה ואני "פחות".
הנה סרטון מהביקור באקווריום של אטלנטה. האטרקציות המרכזיות הם ארבעת כרישי הלוויתן האדירים (למרות שהם בעצם עוד גורים), לויתני הבלוגה ששיחקו בטבעות מבועות אויר שיצרו מול עינינו והלוטרות : (הסרט יגיע "בקרוב")
על שופינג כבר קשה לספר, כי לא "תרחב היריעה" לכל המסעות. כבר הספקנו להחזיר לwalmart ציוד כמה פעמים (מדיניות "לא שואלים כלום" – פשוט מחליפים את הסחורה ואומרים שלום).
גם בתחום הביורוקרטי נרשמו הצלחות – לי הגיע כרטיס האשראי החדש (והמאוד מוגבל במכסת האשראי) וגם נכנסה משכורת ראשונה. לעידית הגיע בזריזות מפתיעה ה-SSN, מספר הביטוח הלאומי. עם המספר הזה היא תוכל לגשת למבחן הנהיגה, ועם הרשיון נוכל לקבל הטבות בביטוח הרכב, וגם לסיים את רישום הרכב, כך שעדיין יש עוד מלא סידורים לשבוע הקרוב.
ולחדשות האמיתיות – את המשכורת הראשונה חגגנו בשלל קניות (וגם בשלל תשלומי דירה וכדומה), והראשונה היא קווי טלפון ומכשירים תואמים, כשגולת הכותרת היא ה- iPhone 3Gs !! עם 16Giga, אבזורים, חבילת גלישה והמון אפליקציות נלוות. המכשיר השני הרבה יותר צנוע לעת עתה, למרות שגם הוא מגיע עם מסך מגע, מצלמה וכו'.
אז הנה מספרי הסלולר שלנו:
עידית: 404-580-4741
נצ: 404-580-4852
מהארץ צריך לחייג גם 1 בין הקידומת לחיוג בינלאומי והמספר עצמו. אפשר לשים לב ששני המספרים נבדלים רק בשלוש הספרות האחרונות ושאלה נמצאות בקו אחד על מקשי הטלפון. אני מאמין שאת השיחות לארץ נבצע דרך הסקייפ שיגיע, אי"ה, שבוע הבא. כי המנוי לחברת הסלולר מאוד מוצלח כל עוד נשארים בתחום המקומי.
קנינו טלויזיה לחדר השינה. LCD 32 אינטש של LG. עדיין מוזר לי שבארץ שכבה לנו מפלצת בסלון עם מסך קטן יותר. כדי לראות בה משהו נלך ביום-יומיים הקרובים לחתום על אינטרנט ועל מנוי לכבלים. כך שכאמור, יחד עם המחשב המתוקן והאינטרנט, נוכל לפתוח גם סקייפ סוף-כל-סוף.
אנחנו מקווים לנצל את הסופ"ש הקרוב לטיול מסיבי יותר, וכמובן נעדכן אחר-כך (עם הiPhone אפשר לשלוח סרטונים במייל בזמן-אמת...). מה שמוזר כאן הוא מזג האויר – מאז שהגענו היו בקושי שני ימים לוהטים, וכל השאר היו חורפיים למדי (הלו, זה אוגוסט, או מה?!). היו פה כמה סופות גשמים שיכלו למלא את המכסה השנתית בישראל בקלות. אפשר רק לקוות שבסופ"ש יגיע האביב.
התחביב שלי לאחרונה הוא משחק במכונית ההיברידית. למי שלא ממש בעניינים, למכונית שלנו יש מנוע דלק רגיל וגם מערכת חשמלית. המע' החשמלית אחראית על התנועה במהירויות נמוכות, ותומכת במנוע הדלק (החזק יותר) במהירויות גבוהות. חוץ מהנעת הגלגלים, המנוע החשמלי מסיר את הנטל מהמנוע הרגיל בכל הנוגע למערכות צדדיות אחרות, כמו לחץ הבלמים, הגה כוח, אורות, רדיו וכו'. אין צורך לטעון את המנוע החשמלי : כשמנוע הדלק עובד, הוא טוען את הבטריה, ויותר יפה מזה – כשעוזבים את דוושת הגז ועדיין בתנועה, אז תנועת הגלגלים טוענת את הבטריה (כמו דינמו באופניים). כשלא לוחצים על הגז ובזמן עצירה, כל המנועים כבים, כך שבעצם כשנמצאים בפקק, המכוניות הרגילות מסביב שורפות דלק ומתחמם להם המנוע, בזמן שאנחנו נהנים מחסכון מוחלט. יש גם מסך בקרה לנהג שמראה איזו מערכת בפעילות בכל רגע. גיליתי שבירידות בכביש המהיר אפשר ללחוץ ממש בקלות על הגז, ואז רק המנוע החשמלי עובד ושומר שלא נאיט, או שברחוב ליד הבית אפשר לגלוש את כולו מה highway ועד החניה בלי לשרוף טיפת דלק. זה כמובן בתלות של התנועה הסבלנית פחות או יותר מסביב. מזכיר לי קצת משחקים באופניים של "עד כמה רחוק אפשר להמשיך בלי לדווש" או בטוסטוס שיודעים שרמזור הולך להתחלף לירוק ולא רוצים להוריד רגליים לכביש... חוץ מזה שהמנוע משתלב לעזרה בבלימות ואורך חיי הבלמים כמעט ומוכפל.
והנה עוד כמה תמונות מהשבוע:
http://picasaweb.google.com/iditandnetz/GeorgiaAquarium2009
6 תגובות:
טוב לשמוע שהכל בסדר :)
תתחדשו על הטלפונים. התמונות מדיהמות.
מתגעגעים המון
אסתי ואביהו
הי ילדים!
שמחתי לראות את התמונות החדשות, נראה שאתם נהנים. אקווריום מרשים!
תתחדשו ותהנו מהטלויזיה ומהפלאפונים, אני מקווה שנוכל לדבר יותר.אצלנו אין חדש.
שבת שלום, נשיקות,
אוהבת אמא פנינה.
היי חברים!
אחלה תמונות! הבריכה נראית כיפית, אבל איפה האנשים??? אתם לבד שם? :)
מקווה שתעשו חיים סוף שבוע הזה... ופחות סידורים...ושיהיה לכם כבר כבלים שתוכלו להנות מהטלויזיה :)
מחכה לסקייפ...
מיטל
הצלחתי לבלבל בין המספרים וגם לטעות בספרות. בקיצור, בלגן.
עכשיו זה כתוב נכון.
כמה לא מקורי מצידי אך גם אני
שואל היכן השכנים אולי הם בטיול בישראל !?
עידית ,זהירות עם הטויוטה . מעבר לשמירת הסביבה והחסכון שזה מאד חשוב ואייני, הבטיחות בנהיגה קודם כל
המשך הנאה והצלחה
משה, אם זה אתה, נא לפנות למדריך למגיב האנונימי:
http://idit-netz-atl.blogspot.com/2009/08/blog-post_26.html
צריכים להבין שבשעות הערב ביום חול, למרות שעדיין יש אור ונעים בחוץ, ילדים הולכים הביתה (מחונכים), והבריכה נשארת לנו. חוץ מזה , אל חשש- הבריכה בשימוש תמידי של כולם.
בקשר לכל אלה שחושבים שאולי נפתיע בביקור, הם מוזמנים להפתיע אותנו כאן.
הוסף רשומת תגובה