יום רביעי, 16 בספטמבר 2009

time of my life

נתחיל בחדשות: יש לי רישיון של ג'ורג'יה. חוץ מזה, אנחנו מתארחים בערב ראש השנה אצל שמוליק, חבר של נצ מהעבודה, ביחד עם איריס ואורי. אנחנו מביאים סלטים, וקנינו גם יין אדום צרפתי. ובהזדמנות זו אנחנו מאחלים לכולם שנה טובה!

היו מעט מאוד סרטים שהשפיעו על דור שלם. ילדי שנות השמונים, בנוסף ל"אני והחבר'ה" ו"הנסיכה הקסומה" (hello, my name is Inigo Montoya, you killed my father, prepare to die), התחברו לתמימות של "ריקוד מושחת", שמתרחש בכלל בשנות השישים (היום, גם שנות השמונים כבר נראות תמימות). הסיפור של הנערה היהודייה הלא-כ"כ-יפה, שהצליחה לזכות בגבר החלומות (גם יפה וגם רקדן משגע) פטריק סוויזי, גרם לכל הבנות לחוש שעוד יש תקווה... השירים, הריקודים וכמובן הריקוד בסצנה האחרונה (שבוצע באינספור חתונות, חלק בהצלחה וחלק- פחות), שמעוררת צמרמורת (לא פחות ולא יותר). כל פעם שיש את הקלאסיקה בטלוויזיה, אני אתיישב לראות קצת רומנטיקה מעודדת.
השיר כאן בוצע על ידי סוויזי בפסקול הסרט, ולדעתי הוא קצת מעבר לשמאלץ הרגיל- זורם יפה וגם מרקיד.

Patrick Swayze- Hungry Eyes

4 תגובות:

מיטל אמר/ה...

איך אהבתי את הסרט הזה...ואת השירים ...כל כך רומנטי...החזרת אותי כמה שנים אחורה...

תהנו היום!!! תאכלו טוב :)
וכמובן שתהיה לכם שנה טובה,הרבה הצלחה בדרך החדשה,שמחה,בריאות ואושר :)
אוהבים מיטל ולירון

עידית אמר/ה...

שכחתי לציין שהסרט והקליפ הן לכבודו של פטריק סוויזי, שנפטר השבוע.
שנה טובה

גיל אמר/ה...

הי!!
מה העצלנות הזאת?
קדימה לכתוב!
אבא

נצ אמר/ה...

אתה שוכח שסוף השבוע כאן ממשיך ביום ראשון. יש הרבה על מה לספר מהימים האחרונים, אבל זה יגיע בהמשך.