הבית ארוז במכולה. המזוודות מוכנות בסלון הריק. אנחנו בלי כבלים ומהשעות הקרובות- גם בלי קו טלפון. בעצם רק מחכים כבר לנסוע. אוכלים בחוץ, ישנים על מזרון בחדר שינה, עושים סידורים אחרונים (החזרנו ממירים ל-yes, ניתקנו בזק ובזק בינלאומי, צריך לסגור חשבונות חשמל וגז, השארנו הודעה במשיבון הקולי בפלאפון- לא הצלחנו לנתק אותו כרגע, כי זה היה עולה 1000 שקל קנס לכל מכשיר, אז אם כבר הוא הולך להיות שלנו עד נובמבר, לפחות שמי שמחפש אותנו יופנה למייל). השבוע היו פרידות אחרונות בהחלט, כל הורה בא (בנפרד כמובן)
וקיבל המון דברים שהחלטנו לא לקחת איתנו (מ"חדר המציאות" או סתם כל מיני חומרי ניקוי ומוצרי מזון), ובשני הערבים האחרונים נפגשנו גם עם יכין ואילנית ואביהו ואסתי.
ניסינו כבר כמעט את כל בתי הקפה והמסעדות ב-G, הקניון החדש והנוצץ שפתחו בכפר-סבא. כל הזמן טלפונים ושיחות פרידה. צריך להזכיר לכולם להתעדכן בבלוג ולפתוח חשבון ב-skype.
מחר בערב נוסעים במונית לשדה התעופה. לפחות בשישי בלילה לא אמור להיות עמוס בשדה, אין הרבה טיסות. נראה לי שאני אעצור פה, ואמשיך בפעם הבאה מאטלנטה. באטלנטה מחכה לנו רכב שכור. כמובן שיצורפו תמונות של הקומפלקס שלנו והדירה. בשבוע הראשון יכול להיות שלא יהיה לנו סקייפ עדיין (עד שנתחבר לאינטרנט בבית ונסדר את המיקרופון של הלפטופ), אבל נשתדל לעדכן משהו פה בבלוג.
נשיקות וחיבוקים, ובינתיים אתנחתא בצורת כדור הרגעה...
Mika- Relax, Take it Easy
ניסינו כבר כמעט את כל בתי הקפה והמסעדות ב-G, הקניון החדש והנוצץ שפתחו בכפר-סבא. כל הזמן טלפונים ושיחות פרידה. צריך להזכיר לכולם להתעדכן בבלוג ולפתוח חשבון ב-skype.
נשיקות וחיבוקים, ובינתיים אתנחתא בצורת כדור הרגעה...
Mika- Relax, Take it Easy
2 תגובות:
קראתי ונהניתי מכל מילה ותמונה. כל הנאמר על המצב בארץ נכון בהחלט אך יש כאלה שכבר השלימו עם זה ואין בכוחם לשנות הרבה.
צאו לדרככם החדשה, הצליחו לשנות ולו במעט לפחות את החיים שלכם וחזרו אלינו במהרה כי עם כל הגועל "אין לנו ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת".
מי שרואה בהצלחתכם הצלחה אישית
אוהבת מאוד אמא פנינה
ילדים אהובים,
כל כך יפה שאתם טורחים לעדכן אותנו כל כך מהר. כל הכבוד. KEEP UP THE GOOD WORK!
חששתי שמבצע חתוליים יעורר בעיות, ולא היא. שוב כל הכבוד.
אני מבין את התועלת הנובעת מבקוריו הקודמים של נץ באטלנטה, איזה כף.
כל טוב, כל טוב, אמן סלה
אבא
הוסף רשומת תגובה