יום רביעי, 5 באוגוסט 2009

לקראת המפגש עם פקיד ההגירה

נצ: מאיר שלו מתאר, כרגיל, את המפגש נהדר. אני נוהג להשוות אותם לsoup-nazi :

אין תגובות: