יום רביעי, 19 באוגוסט 2009

כבר הגיע יום רביעי

נצ:
העסקים באמדוקס כרגיל - המזכירה לא ממש ידעה שאני מגיע, ואין עדיין מחשב, כניסה משלי לאינטרנט, חשבון מייל וכרטיסי כניסה לחניון ולבניין. השומרים בכניסה ממציאים כל פעם חוקי בטחון חדשים וכל בוקר הכניסה נמשכת על-פני רבע שעה, עד שמגיע מישהו לחתום בשבילי. כשכרטיס העובד יגיע הנושא הזה יפתר. יש בקומת המשרדים חדר צדדי עם אינטרנט חופשי שהתנחלנו בו כבמעין חמ"ל לניהול כל ההתקשרויות שלנו וחיפושי הרכב. כרגע הרשמה לאינטרט וטלפון בדירה שלנו היא בעדיפות האחרונה.
שלוחת טלפון לcubicle שלי במשרד יש כבר:
1-678-406-2256
אבל, אני בכלל עדיין לא יושב שם, ולא איקטבתי את החשבון, כך שחבל לנסות להשיג אותי שם כרגע.
את החובות שלנו לקומפלקס סיימנו כשנרשמנו לחברת חשמל, חברת גז וביטוח דירה. הסידורים הדחופים מתחילים להצטמצם - אנחנו נשתדל לקנות רכב עוד ביום-יומיים הקרובים, ואחרי זה נפנה בשקט לחפש טלויזיה, מכונת כביסה ומייבש.
כשנכנסנו לBrandsMart (ויצאנו בינתיים עם שואב אבק ומיקרו) ביקשנו לראות טלויזיה לחדר שינה. המוכר התחיל ב42 אינטש, כשטענו שעד היום הסתפקנו בפחות, הוא לא ירד מעבר ל32 אינטש. הוא התפוצץ מצחוק כשהצבענו על ה22 אינטש, אז לא סיפרנו על ה14 אינטש שהיה לנו.
כל יום אני לוקח את עידית לארוחה במקום אחר, ועד עכשיו נחלתי הצלחה. איזה כיף שאפשר למצוא מסעדות ממש לא יקרות מכל סוגי המטבחים - איטלקי, סיני, קובני, בשרים... וממש להנות.
היו לנו 2 ביקורים אצל חברים עד עכשיו. עידית הזכירה בפוסט קודם את הביקור אצל איריס ואורי מהעבודה שלי, ואתמול ביקרנו אצל אורי אחר - שעידית הכירה עד אתמול רק בשיחות טלפון, כשדיברו על אוניברסיטת Emory - העניין המשותף בינהם. גם הם התגלו כזוג מאוד נחמד. הם מקיימים קשרים עם עוד הרבה ישראלים וביחד דואגים לרהט אחד לשני את הדירות. הם ניסו להקל גם על ההתחלה שלנו, ולבסוף שכנעו אותנו לחזור הביתה עם מנורת איקאה ושולחן קטן, ככה - עד שנסתדר.

מחר אני אצלם עוד תמונות של הדירה והשכונה ואפרסם אותם כאן, אז יש למה לחכות ;-)

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שבת שלום ילדים!
ההתחלה שלכם במקום נראית לא רע בינתיים-גורם להפחתת החרדות שלי, בעיקר שאתם מכירים אנשים צעירים נחמדים שיוכלו לעזור להתאקלם.הייתם צריכים להתבייש לדבר על המסך המיני שהיה לכם במדינת העולם השלישי! ברור שבחדר השינה צריך לפחות 50 אינטש.
משמח אותי שאתם קונים את הנדרש לפי סדר נחיצות המשיכו כך והצליחו וסעו בזהירות במכונית החדשה שתקנו!
נשיקות וחיבוקים פנינה