יום חמישי, 20 באוגוסט 2009

מראות מהשכונה והדירה

נצ:
הנה הסרטון הרשמי שמפרסמת החברה האחראית על הקומפלקס/שכונה שלנו, עם דירה לדוגמא:
http://www.videoapt.com/tabid/53/VPID/287/VP/PostCrossing/Default.aspx

והנה הסרטון שצילמתי בעצמי עם הדירה הספציפית שלנו:


ושכחתי להסריט את האמבטיה:

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נראית אחלה דירה, רק הריהוט חסר.
טוב לראות שהחתולים מרגישים בבית.

אסתי

אנונימי אמר/ה...

הדירה נראית מקסימה וכך גם הסביבה.
נראה שלא יהיה קשה להסתגל לסגנון החיים החדש - העיקר שתהנו מכל רגע!
באהבה פנינה.