יום ראשון, 23 באוגוסט 2009

איך יודעים שהגענו לארה"ב

נצ: סתם הסתובבנו ב- Target (סליחה, Super-Target), וראינו את אותו שואב-אבק שקנינו במקום אחר במחיר מוזל. חזרנו לחנות שבה קנינו את השואב, קיבלנו כסף חזרה כחלק ממדיניות השוואת המחירים וקנינו איתו קומקום חשמלי. כל כך קל ופשוט.
בערב חגגנו שבוע ראשון במסעדה סינית מעולה שנמצאת במרחק הליכה מהבית (אבל נסענו לשם). את מה שלא הצלחנו לסיים מהצלחת (בגלל הכמות), ארזו בקופסאות "לקחת" עוד לפני שהספקנו לבקש.

בהמשך הסופ"ש דיגמנו פוזות מסביב לבריכה:














ליד הבריכה מצאנו חבר חדש:














והתולים דיגמנו בבית:

4 תגובות:

גיל אמר/ה...

בתור חתול ואפילו בתור אני, מובנת לי ההנאה משטיחים מקיר לקיר.
אחרי תקופת ההתאקלמות יותר להם לצאת?

netz אמר/ה...

התולים לא יצאו החוצה. היה רגע מצחיק עם תול, שניצל שניה של דלת פתוחה ופרץ החוצה בזינוק, ואז כמו בסרטים המצוירים עצר בחריקה ופילבל בעיניו אל מול הלא ידוע. מעניין לדעת מה הוא חשב לעצמו שהוא ימצא שם?! הוא הוחזר אחר כבוד פנימה.

אנונימי אמר/ה...

למה אתם לא בתוך הבריכה? צריך לנמצל את ימי החופש ולהירטב קצת במים או להשתזף בלי בגדים.
תמונות חמודות - הבריכה נראית בודדה.
התולים נראים מרוצים מביתם החדש.
אני שמחה שביליתם בסוף השבוע הראשון שלכם בארהב. כל הכבוד על השוואת מחירים ורכישות חדשות! המשיכו כך!
אוהבת פנינה.

אנונימי אמר/ה...

אני רואה שאתם נהנים אז המשיכו כך וכיתבו חוויות כיף לראות את התמונות שאומרות יותר מהכתוב. פנינה