כדי להזדהות בשם על התגובה, כל שצריך לעשות אחרי שרושמים את התגובה עצמה ולפני שלוחצים על "פרסום התגובה", הוא לבחור את האפשרות להכנסת השם - לוחצים על העיגול מימין ל "שם/כתובת". לא חייבים להכניס כתובת, מספיק השם.אגב, מסתבר שיש שתי פנינות (או פנינים) שמגיבות, אז אולי כדאי להוסיף עוד רמז לגבי הזהות.
c ya
3 תגובות:
כן המפקד, הבנתי, מבטיחה להתנהג כראוי!
איך העבודה ובעיקר הנסיעות לשם?
עד איזו שעה אתה עובד?
אני מאחלת לכם סוף שבוע נפלא! אוהבת,
פנינה האמא של..
הי!
היום ה-31, הפוסט האחרון היה ב-26. מה זה, עייפים?
קדימה.
אבא
הי, יש מה לספר, רק שהלפטופ בתיקון (תחת אחריות), ואין לנו מקלדת עברית. אז הדברים יקחו יותר זמן. עכשיו אני משתמש ב-mikledet.com כדי להכניס כתב עברי.
הוסף רשומת תגובה