
בימים האחרונים היו כמה פרידות משפחתיות ועוד כמה פרידות מחברים.
עלינו לירושלים פעם אחרונה - לקנות תאנים וסברס בשוק מחנה-יהודה ולהסתפר אצל מיקי.
אנחנו מסדרים דברים בבית לקראת המובילים (יום רביעי), נתנו כל מיני דברים להורים וארזנו כלי עבודה ומזכרות שבירות. את כל השאר אנחנו משאירים (בכיף גדול) למובילים, שבטח יעשו את האריזה יותר טוב ויותר מהר מאיתנו. קיבלנו עוד שתי מזוודות, שכנראה יהיה להן שימוש- המטען שבא איתנו יהיה בעיקר בגדים, אבל יש לי הרגשה שהוא ימלא כמה מזוודות בלי בעייה. החל מיום רביעי נהיה ללא מיטות או סלון (נישן על השקש"ים). אביהו בא לקחת את השולחן של הסלון השבוע. המקרר נמכר (200 שקל) וילקח ביום חמישי, בהנחה שאפשר לחיות יום אחד בלי מקרר אפילו בקיץ הכפר-סבאי. אני מנסה "לנקות" את המקרר- השבוע הכנתי אורז בכמות שהיתה מספיקה להאכיל 20 תאילנדים, אבל לפחות לא נשארו כמעט דברי מזון במקרר. העברנו כסף לחשבון ב-Bank of America, שיהיה לנו להתחלה עד שנצ יקבל משכורת. במהלך השבוע גם למדנו מושג חדש (יהיו עוד הרבה כאלה בתקופה הקרובה): money order. חשבנו שאפשר לשלם לדירה בצ'קים וכבר התלבטנו איך נזמין אותם, אבל נאמר לנו שנעשה money order ב-walmart. בסוף הבנו שזה נועד להקל על התשלומים- ככה לא צריכים להתעסק עם הכסף המזומן או הצ'קים, שאולי אין להם כיסוי, של הדיירים. הרשימה של הסידורים שלנו הולכת ומאפירה (כל מה שנעשה נצבע באפור), יש רק עוד מספר מצומצם של דברים לעשות (וטוב שכך, הרי אין כבר זמן).
בפינת האתנחתא, עוד שיר britpop, והפעם: באווירה זורמת, בתקוה שהכל יזרום בצורה חלקה במעבר.
Suede- Everuthing Will Flow
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה